בלבריסטה: כפכפים וזמן. יש קשר ביניהם!

השבוע אביגיל סוקניק מביאה לכם פרסומות עם טיימינג מושלם, שתפורות כל כך טוב, שפשוט אין כמעט סיכוי לפספוס שלהן

אביגיל סוקניק | 2/8/2010 9:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

פליפ פלופ, פליפ פלופ, זה הרעש שהשמיעו הכפכפים המהממות והמאוד לא נוחות שלי ביום חמישי בדרך לאופרה בפארק. ועם כל פליפ וכל פלופ חשבתי לעצמי איזו טעות זו היתה ללכת ברגל ולא לקחת פשוט אוטובוס להופעה. תרשו לי לעשות שימוש בוטה בגנים הפולנים שלי ולקטר.

הזמן נמרח לי בזמן שצעדתי והבטתי כל שתי שניות על השעון לראות כמה עוד נשאר. הזמן טרח לא לזוז. הוא עמד מלכת, גם אם בסופו של דבר מצאתי את עצמי על הדשא צופה בהמוני אדם צפופים תחת כפת השמיים. 30 דקות ו-3 יבלות עד שהגעתי כדי לראות שאיחרתי לפתיחה. זמן הוא עניין קריטי, לפעמים 2 דקות לכאן או לשם משנות הכל. מספיק שהייתי זוכרת שלוקח לי יותר זמן או

לחילופין זוכרת את שעת ההופעה והכל היה נראה אחרת. פרסום וזמן זו מן קורלציה ברורה, כלים שלובים שלא זזים אחד בלי השני. היכולת לזהות את הזמן הנכון והמדויק כדי לצאת בקמפיין, מתבססת לרוב על מחקרים וסקרים ושעות ארוכות של חשיבה. כי טעות קטנה בתזמון והקמפיין, שרק עכשיו עלה מעל 2 מיליון, ירד לטמיון.

קמפיין מתוזמן לא נכון, יכול אפילו לעשות יותר נזק מתועלת. כל הפרסומות שאתם רואים כאן, תפורות כל כך טוב שפשוט אין סיכוי כמעט לפספוס. האחידות במסרים, הפלטפורמות המושקעות, החשיבה שניכרת, כל אלה מוכיחים תזמון ללא שגיאות, בול על הדקה. אז הנה כמה פרסומות שהזמן משחק בהן תפקיד, אם לא גדול - קטן.

אם לסבתא היו כנפיים

 

מרגש לראות את הפרסומת הזו. סבתא מדליקה שהחליטה לא להתחשב בזמן ולצאת להרפתקאות כל יום בחייה. חברת Wall's היא חברת נקניקיות שבחרה לצאת עכשיו בקמפיין שכותרתו Bring It On.

אני לא מתכוונת אפילו להכנס לעניין התזונה ולמחשבות שעוברות בראשי בסגנון "מה הפלא שהבריטים משמינים" אבל כן חשוב רגע לשים לב לתזמון. קמפיין נרחב שנתמך באתר מושקע, ברשתות חברתיות וחמש שנים אחרי שהתחילו לייצר שם את מגוון מוצרי האינסטנט למיקרוגל. זה קמפיין מוכן כמו שאוכל טוב צריך להיות מוכן, בדיוק בזמן.



סבלנות! טעינה

 

את הזמן שלוקח לעמוד אחד באינטרנט לעלות אפשר להעביר בדרך הרבה יותר נכונה. למה לבזבז את הזמן על עמוד לבן או סתם איזו תמונה כשאפשר להעביר גם מסר שמתקשר יופי את החברה? UPS עושה את זה ומשלבת את המסר הרגיל שלה בשלב ההמתנה. כי זמן מעבר לתזמון זה לדעת לנצל כל שנייה.

תביאו סולם

 

חלק מתרבות הזמן שלנו, גורמת לחברות ליצור מותגים שאמורים להשאיר אותנו קצת יותר ערים. הכל כדי לנצל את הזמן הכי טוב שאפשר.

קמפיין ויראלי של משקה אנרגיה בשם V Energy לוקח את אחד מתחומי הספורט המוזרים שיצא לי לראות, כדי להמחיש מרץ וערנות גבוהה. חכו, אני כבר לוקחת סולם ויוצאת אל העיר כדי לעסוק ב-Pompakour (ככה זה נקרא).




קרב ראפ

 

מוצר מסטיק חדש מוביל את חברת DENTYNE לחזור למסר ישן שעושה שימוש במטבע הלשון: practice SAFE SEX לטובת practice safe breath ולשיר ראפ של צמד ראפרים/פרסומאים שעושים קמפיינים ויראליים מדליקים. 


הראפ שווה לגמרי, הקרקע היתה מוכנה והמסקנה המתבקשת היא: אם אכלת שום, זה כנראה לא זמן טוב להתחיל עם בחורה.




אוליגרכים

 


Direct tv בפרסומת כל כך הורסת שלא מעניין אותי להוכיח לכם כל מיני ענייני זמן, בשביל זה תפנו לאיינשטיין. כאן תקבלו רק את הפרסומת עצמה, מצחיקה ומלאה שיבושי לשון. מי יודע, אולי אוליגרכים בארה"ב זה נורא  IN ולכן החליטו דווקא ללכת עליו. בכל מקרה, פרסומת שמציאה חבילת שידורים בהנחה.

אליס בארץ ההתבגרות

 

מעבר לעובדה שזה מתקשר לי לזמן כי אליס גדלה (והפכה איך נאמר, לקצת פרועה). ברור שגם צריך שהמשחק יהיה מוכן כדי לצאת למסע. הפרסומת הזו היא פשוט אומנות והיא משקפת נהדר את המשחקים של CG. עושה חשק לראות מה יהיה הדבר הבא.







ולמי ששואל את עצמו, הדרך חזרה עברה באוטובוס ולא עניין אותי הזמן גם לא העובדה שהאוטובוס איחר בשעה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

בלבריסטה

תראו לי איש שיווק שתקן ואני אוכיח שהוא ארט. הרי איך אפשר לחיות בעולם שכולו פרסום ושיווק בלי לקשקש על זה קצת? אז קבלו, ברבורי רשת, על פרסומות מהעולם הגדול

לכל הכתבות של בלבריסטה

עוד ב''בלבריסטה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ -->