בלבריסטה: כפכפים וזמן. יש קשר ביניהם!
השבוע אביגיל סוקניק מביאה לכם פרסומות עם טיימינג מושלם, שתפורות כל כך טוב, שפשוט אין כמעט סיכוי לפספוס שלהן
פליפ פלופ, פליפ פלופ, זה הרעש שהשמיעו הכפכפים המהממות והמאוד לא נוחות שלי ביום חמישי בדרך לאופרה בפארק. ועם כל פליפ וכל פלופ חשבתי לעצמי איזו טעות זו היתה ללכת ברגל ולא לקחת פשוט אוטובוס להופעה. תרשו לי לעשות שימוש בוטה בגנים הפולנים שלי ולקטר.
הזמן נמרח לי בזמן שצעדתי והבטתי כל שתי שניות על השעון לראות כמה עוד נשאר. הזמן טרח לא לזוז. הוא עמד מלכת, גם אם בסופו של דבר מצאתי את עצמי על הדשא צופה בהמוני אדם צפופים תחת כפת השמיים. 30 דקות ו-3 יבלות עד שהגעתי כדי לראות שאיחרתי לפתיחה. זמן הוא עניין קריטי, לפעמים 2 דקות לכאן או לשם משנות הכל. מספיק שהייתי זוכרת שלוקח לי יותר זמן או
קמפיין מתוזמן לא נכון, יכול אפילו לעשות יותר נזק מתועלת. כל הפרסומות שאתם רואים כאן, תפורות כל כך טוב שפשוט אין סיכוי כמעט לפספוס. האחידות במסרים, הפלטפורמות המושקעות, החשיבה שניכרת, כל אלה מוכיחים תזמון ללא שגיאות, בול על הדקה. אז הנה כמה פרסומות שהזמן משחק בהן תפקיד, אם לא גדול - קטן.
אני לא מתכוונת אפילו להכנס לעניין התזונה ולמחשבות שעוברות בראשי בסגנון "מה הפלא שהבריטים משמינים" אבל כן חשוב רגע לשים לב לתזמון. קמפיין נרחב שנתמך באתר מושקע, ברשתות חברתיות וחמש שנים אחרי שהתחילו לייצר שם את מגוון מוצרי האינסטנט למיקרוגל. זה קמפיין מוכן כמו שאוכל טוב צריך להיות מוכן, בדיוק בזמן.
קמפיין ויראלי של משקה אנרגיה בשם V Energy לוקח את אחד מתחומי הספורט המוזרים שיצא לי לראות, כדי להמחיש מרץ וערנות גבוהה. חכו, אני כבר לוקחת סולם ויוצאת אל העיר כדי לעסוק ב-Pompakour (ככה זה נקרא).
הראפ שווה לגמרי, הקרקע היתה מוכנה והמסקנה המתבקשת היא: אם אכלת שום, זה כנראה לא זמן טוב להתחיל עם בחורה.
Direct tv בפרסומת כל כך הורסת שלא מעניין אותי להוכיח לכם כל מיני ענייני זמן, בשביל זה תפנו לאיינשטיין. כאן תקבלו רק את הפרסומת עצמה, מצחיקה ומלאה שיבושי לשון. מי יודע, אולי אוליגרכים בארה"ב זה נורא IN ולכן החליטו דווקא ללכת עליו. בכל מקרה, פרסומת שמציאה חבילת שידורים בהנחה.
ולמי ששואל את עצמו, הדרך חזרה עברה באוטובוס ולא עניין אותי הזמן גם לא העובדה שהאוטובוס איחר בשעה.