הכל בדולר: טרללה טרולולו

נכון שלקחת השראה מאתר יוטיוב זה אחלה, אבל משרדי פרסום צריכים גם להבין שלא תמיד זה באמת יכול להצליח

רייטינג
נמרוד פרידברג | 27/6/2010 8:02 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
לפני יותר משנה ביוטיוב ועכשיו, ממש טרי, בטלוויזיה שלכם בישראל שבאסיה
שני קמפיינים מושקעים עלו לאחרונה על מסכינו, שניהם מתבססים על הצלחות יוטיוב. נתחיל עם החבר’ה המאגניבים בבנק אגוד ובגלר נסיס. בחיי, אני מתרגש רק מלכתוב עליהם. הם לקחו את הסרטון המעיק “Trololo Song” של אדוארד קיל הרוסי מאי שם בשנות השבעים, שילמו 100 אלף שקל על הזכויות (כמה וודקה זה ברובל?) והפכו אותו למאסטרפיס.

נמנע מכם את הקישור כדי לא לתרום למפגע. הסרטון הזוי לחלוטין (רציתי לכתוב קאמפי, אבל אני לא באמת יודע מה הפירוש), ובצפייה חוזרת ובו ובגרסה אצל ג’ימי קימל הוא אפילו מתחיל לשעשע. אותי מעניין מי הקופי שעשה את ההקשר ומה הוא עישן. התוצאה טובה והפרסומת מצליחה להעביר את המסר גם בלי קשר להומאז’ פרומאז’ המקושקש היחצני, ובטח יותר טובה מהסחיאדה הקודמת של השוטרים והכבאים המזמרים.

המקרה השני מוצלח פחות. ילדים הרטיבו במיטה, זקנים התפללו לשוד אלים והתקציבאיות של מולר ויופלה התמוגגו מנחת. חשבנו שהתגברנו על טראומת הווקה פיפל של שלמור ודנונה והנה מגיע סיבוב שני (ממש כמו מלחמת לבנון!). הווקה פיפל, פרויקט שפיכה מוקדמת בהפקתו של איצקו (הידוע בכינויו ליאור כלפון), צמחו מיוטיוב, ולפי היח”צ זוכים להצלחה בינלאומית במופע ללא ליווי כלי נגינה (וחבל).

שלמור, משרד סופר-יצירתי, כבר הבריק עם דנונה בעבר בקמפיין מוצלח שהציע לעם ישראל לשים את תמונתם על גביעי דנונה. בקיצור, השאירו לחבורת הזמרים בחליפות לבנות שנראים כמו זרעונים (בהם האחים בן דוד! היומן ביט בוקס שבטח לא זכורים לכם מסוף שנות התשעים) לחרוך את הבמות בחנוכה ותנו פייט ראוי יותר לחולבות הבלונדיניות של מולר. ולא היה פשוט להתאפק ולא לקשר בין החולבות לזרעונים. 
בוא'נה זה אחלה סלוגן

מפעל הפיס וגיתם מבריקים בפרסומת חדשה בסדרת “בואנ’ה, זה אחלה כסף” לחישגד עם אחד הסלוגנים היותר קולעים בתקופה האחרונה. סדרת הפרסומות הראשונה תאמה לפשטות חלומו של הביש-גד והציגה חלומות צנועים של שליח פיצה ובחורה בתחפושת אפרוח פלוס הפי אנד. אחר כך פינקו אותנו

עם רותם סלע כמצילה ואנחל בונני כשיפוצניק והראו לנו מה היה יוצא מהם אם לא היו יפים.

ראו כי טוב והעלו את הרף: פריס הילטון בניו יורק. על זה נאמר, כשהדולר יורד, למה לצלם ברומניה?! פרסומת חמודה, והטיימינג ליציאת “סקס והעיר 2” לא יכול היה להיות טוב יותר.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הכל בדולר

נמרוד פרידברג מפזר את הגיגיו על הפרסומות שעשו לו את השבוע

לכל הכתבות של הכל בדולר

עוד ב''הכל בדולר''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים