הכל בדולר: מודאגים? שתו מים

מי עדן שוב הפסיקו את שאיבת המים בפעם השנייה תוך שנה וחצי. איך משכיחים את זה מהציבור? מעלים פרסומת עם תינוק חמוד

נמרוד פרידברג | 27/7/2010 2:34 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
פרסומת למי עדן
פרסומת למי עדן צילומסך
לפני 15 שנים חשף העיתונאי רונאל פישר פרשה שזעזעה את המדינה. לא מדובר בתרומות הדם האתיופיות אלא בחלב העמיד דל השומן של מחלבה צנועה בשם תנובה. פישר גילה כי תנובה מוסיפה לחלב העמיד כימיקל בשם המסובך די מתיל סילוקסאן למניעת הקצפה, ולכן הפרשה זכתה לכינוי הקליט “פרשת הסיליקון בחלב” וההיסטריה הייתה רבה. בכל מדינה מתוקנת זה היה גורם לחברה לקרוס ולמנכ”ל לבצע חרקירי, אבל לא כאן בלבנט. תנובה וגיתם לא התבלבלו והחליטו לבלבל את הציבור בקמפיין הכי יקר שידעה המדינה הציונית וצילמו את הפרסומת הראשונה בחלל. רוסיה, מדינה בפשיטת רגל שפעם הטילה עלינו אמברגו ואימה, שיגרה בשמחה את החלב העמיד לחלל וספרה את הרובלים.

ובינתיים אצלנו, הציבור בישראל הבין שמה שטוב לקוסמונאוט רוסי שנשכח בחלל ולא זוכר את טעמו של החלב בטח טוב גם לנו. הפרסומת זכתה ליח”צ רב ונחשבת בפי אלה ששפכו כל כך הרבה כסף למהלך שהציל את תנובה. קצת חבל על הכסף אם אתם שואלים אותי. הם היו יכולים להסתמך על הזיכרון הישראלי הקצר, אותו אחד שהחזיר לנו את ביבי וברק להנהגת המדינה.

אבל אני סוטה מהנושא, והנושא הוא קמפיינים מסיחי דעת מחומרים בעייתיים בשתייה שלנו, ועל הפרק הפעם - חברות המים המינרליים. לפני כשנה וחצי הפסיקו גם נביעות וגם מי עדן את השאיבה בגלל מה שנקרא “חריגה מהתקן המיקרוביאלי”. הציבור, כהרגלו, לא נטר להן טינה יותר מדי זמן. אלא שלפני כחודש שוב הפסיקה מי עדן את השאיבה מאותה סיבה והפעם זה גרר גם נפילות בבורסה.
חשבו אנשי מי עדן יחד עם באומן בר ריבנאי מה לעשות כדי להשכיח מהציבור את אי הנעימות הקטנה הזאת והגיעו למסקנה שמה שנחוץ זה פרסומת עם תינוקות. כי מה שטוב לתינוקות טוב גם לנו. הרי לא נפקיר את בריאות ילדינו, נכון? וילדים הרי יש פה בכל מקום, לא צריך לנסוע לחלל בשביל זה.
קובי פרץ? זכאי!

לפני כמה שבועות רעשה ביצת הזמר הים תיכוני מהאקט של סלטי (וואי וואי וואי) צבר, שהחליפו את קובי פרץ בליאור נרקיס, לאחר שנודע כי השלוף נחקר בשל עברות מס. מילא אונס או פדופיליה, אבל העלמות מס? זה לא סוג של ספורט לאומי? את הפרסומת אף אחד לא זוכר, רק את זה שהחליפו את פרץ.

אבל משרד הפרסום ענבר מרחב שקד (להלן עמ"ש) לא מפחד מתפוחי אדמה לוהטים. אחרי שהביאו את מיקי בוגנים למחסני תאורה בפרסומות עם רמיזות הומואיות

ועשו ספין על חיסול מבחוח, במהלך שעשה רעש אדיר למשרד (ופחות ללקוח) בכל העולם, הם ממשיכים להוכיח שהם משרד יחסי הציבור הטוב בארץ. עכשיו הם עולים עם פרסומת בכיכובו של פרץ העומד למשפט שבה עורך דינו מספר לשופט שאסור לתת למרשו צו עיכוב יציאה מהארץ כי אחרת איך הוא יקנה לקרוביו מוצרים זולים של באג בדיוטי פרי. מעניין אם עמ"ש ימשיכו לייצר רעש יותר מכל משרד אחר אבל גם לגרום לצופים לזכור את הלקוחות שלהם.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הכל בדולר

נמרוד פרידברג מפזר את הגיגיו על הפרסומות שעשו לו את השבוע

לכל הכתבות של הכל בדולר

עוד ב''הכל בדולר''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ -->