הכל בדולר: מודאגים? שתו מים
מי עדן שוב הפסיקו את שאיבת המים בפעם השנייה תוך שנה וחצי. איך משכיחים את זה מהציבור? מעלים פרסומת עם תינוק חמוד

פרסומת למי עדן צילומסך
ובינתיים אצלנו, הציבור בישראל הבין שמה שטוב לקוסמונאוט רוסי שנשכח בחלל ולא זוכר את טעמו של החלב בטח טוב גם לנו. הפרסומת זכתה ליח”צ רב ונחשבת בפי אלה ששפכו כל כך הרבה כסף למהלך שהציל את תנובה. קצת חבל על הכסף אם אתם שואלים אותי. הם היו יכולים להסתמך על הזיכרון הישראלי הקצר, אותו אחד שהחזיר לנו את ביבי וברק להנהגת המדינה.
אבל אני סוטה מהנושא, והנושא הוא קמפיינים מסיחי דעת מחומרים בעייתיים בשתייה שלנו, ועל הפרק הפעם - חברות המים המינרליים. לפני כשנה וחצי הפסיקו גם נביעות וגם מי עדן את השאיבה בגלל מה שנקרא “חריגה מהתקן המיקרוביאלי”. הציבור, כהרגלו, לא נטר להן טינה יותר מדי זמן. אלא שלפני כחודש שוב הפסיקה מי עדן את השאיבה מאותה סיבה והפעם זה גרר גם נפילות בבורסה.
חשבו אנשי מי עדן יחד עם באומן בר ריבנאי מה לעשות כדי להשכיח מהציבור את אי הנעימות הקטנה הזאת והגיעו למסקנה שמה שנחוץ זה פרסומת עם תינוקות. כי מה שטוב לתינוקות טוב גם לנו. הרי לא נפקיר את בריאות ילדינו, נכון? וילדים הרי יש פה בכל מקום, לא צריך לנסוע לחלל בשביל זה.
קובי פרץ? זכאי!
לפני כמה שבועות רעשה ביצת הזמר הים תיכוני מהאקט של סלטי (וואי וואי וואי) צבר, שהחליפו את קובי פרץ בליאור נרקיס, לאחר שנודע כי השלוף נחקר בשל עברות מס. מילא אונס או פדופיליה, אבל העלמות מס? זה לא סוג של ספורט לאומי? את הפרסומת אף אחד לא זוכר, רק את זה שהחליפו את פרץ.
אבל משרד הפרסום ענבר מרחב שקד (להלן עמ"ש) לא מפחד מתפוחי אדמה לוהטים. אחרי שהביאו את מיקי בוגנים למחסני תאורה בפרסומות עם רמיזות הומואיות
ועשו ספין על חיסול מבחוח, במהלך שעשה רעש אדיר למשרד (ופחות ללקוח) בכל העולם, הם ממשיכים להוכיח שהם משרד יחסי הציבור הטוב בארץ. עכשיו הם עולים עם פרסומת בכיכובו של פרץ העומד למשפט שבה עורך דינו מספר לשופט שאסור לתת למרשו צו עיכוב יציאה מהארץ כי אחרת איך הוא יקנה לקרוביו מוצרים זולים של באג בדיוטי פרי. מעניין אם עמ"ש ימשיכו לייצר רעש יותר מכל משרד אחר אבל גם לגרום לצופים לזכור את הלקוחות שלהם.