 |
/images/archive/gallery/391/148.jpg מיכל ינאי בקמפיין ג'אמפ.
צילום: יחסי ציבור  |
|
|
משולחנה של ליסה פרץ: הקמפיין החדש של ג'אמפ הוא בדיוק מה שמיכל ינאי הייתה צריכה |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
ליסה פרץ 9/11/2005 17:11 |
|
|
|
|
 |
למען הגילוי הנאות אודה כי מתישהו בחיי יצא לי לפגוש את מיכל ינאי. אינני זוכרת מתי זה היה, באילו נסיבות ומי היה המתווך, אבל אין לי שום ספק שהיא נקרתה בדרכי. כל מה שאני זוכרת מהפגישה ההיא הוא שסקרתי אותה מכף רגל ועד ראש ואמרתי לעצמי: "שמישהו יזעיק לכאן פרסונל שופר ומהר".
שוב, אני לא זוכרת בדיוק מה היא לבשה, אבל היה לי ברור שאם לא יגיע למקום איש מקצוע בתוך רגע, אנפח את נשמתי. כי טעם כזה רע עלול לגרום למתבונן לשבץ, גם למנוסה ביותר. נוכח דבקותה בנטיותיה האופנתיות המפוקפקות, אחת משתי האופציות תקפה: או שהיא חיה איתן בשלום או שהיא סובלת מחוסר מודעות משווע. אם תשאלו אותי, מדובר במקרה של בחורה שאין לה מספיק חברות מעודכנות שיטיחו את פרצופה במראה.
מסע הפרסום החדש לג'אמפ הוא בדיוק מה שינאי הייתה צריכה. לא רק שהוא מקהה את תדמית הדודה הקשיחה שלה (אם כי מעט מאוד. במקרה שלה, רק אם תיתפס מהלכת בעירום מלא בכיכר דיזנגוף ינוטרל האימג'), לא רק שהוא מספק לה הזדמנות נדירה להפגין הומור עצמי, הוא בעיקר מרענן את ארון הבגדים שלה בפריטים לא רעים בכלל, בטח בהשוואה לאלו שאכלסו אותו קודם.
אחרי הקמפיין הזה הייתי ממליצה לינאי לעבור לרשות רונית רפאל. זה יהיה הבארטר המושלם: רפאל תרוויח דוגמנית בית מפורסמת, ואילו ינאי תרוויח ניתוח להסרת החיוך הדביק שקבוע לה על הפרצוף. ורק אחרי שתעבור את מקצה השיפורים הזה, אולי יהיה אפשר להתחיל לדבר על הצעת חברות.
באדיבות רייטינג, שבועון הטלוויזיה והבידור של ישראל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|