גוגל תפסיק לסרוק את המיילים האישיים שלנו

ענקית הטכנולוגיה תפסיק לקרוא את הודעות הדואר שלנו כדי להתאים לנו פרסומות אישיות. את התאמת הפרסום האישי תעשה החברה על ידי ניתוח החיפושים וצפיות היוטיוב שלנו

אסף גולן | 25/6/2017 13:43
ענקית הטכנולוגיה גוגל הודיעה בבלוג שלה כי היא תפסיק לסרוק את הודעות המייל שנשלחות דרכה ותכבד את הפרטיות של בעלי הדואר. מדובר בשינוי מדיניות אמיתי של החברה, שנהגה עד כה לעבור על הודעות הדואר של המנויים שלה, מתוך מטרה להתאים להם פרסומות אישיות על פי המידע שקיים בהודעות הדואר האלו.

בהחלטה זו החברה נענית  לביקורת הקשה שמתחו עליה גורמים שונים בעולם שטענו כי יש החברה פוגעת בפרטיות של הציבור הרחב. השינוי הנוכחי ייכנס לתוקף בהמשך השנה והוא תואם את המדיניות שהחברה כבר החילה על הודעות הדואר האלקטרוני שהיא מכרה לבעלי עסקים.
 
ג'ימייל

למרות זאת אין המשמעות שלא נראה מחברת גוגל פרסומות מותאמות אישית. החברה עדיין תצליח לנתר כמות מספקת של מידע כדי לדעת מה אנו רוצים ומה אנו מחפשים, על סמך החיפושים שלנו במנוע החיפוש וכן באמצעות מעקב אחרי השירים והסרטונים שאנו רואים ביוטיוב. המידע הזה יאפשר לחברה לדעת בצורה מדויקת מה הטעם שלנו במוזיקה, מה הן ההעדפות המיניות שלנו, מה הם תחומי העניין והרכישה שלנו ומהן צורות הבילוי המועדפות עלינו. כל זאת כאמור מבלי לכרות מידע מהודעות הדואר הפרטיות של בעלי החשבונות שלה.

עם זאת החברה עדיין תנתר את הודעות הדואר שלנו, לא כדי להשיג מידע אלא כדי למנוע מהמשתמשים שלה הודעות דואר של פושעי סייבר שינסו להשתלט על חשבונות הגולשים. כמו כן היא עדיין תאתר הודעות דואר זבל ותפעיל שורה של הגנות מפני וירוסים כשירות ללקוחות שלה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים