ברעם: חבילת פרסום ב-80 אלף דולר
תכלול פרסום על גבי 5 קירות ל-45 יום
חברת 'ברעם' מציעה חבילת פרסום על-גבי קירות לעסקים בינוניים שתכלול פרסום על-גבי 5 קירות למשך 45 יום, בעלות של כ-80,000 עד 100,000 דולר.
גיא ברעם, מנכ"ל החברה, אמר היום כי: "המדיום ממוצב כמדיום יוקרתי,
מצומצם ובעל עלויות יקרות.. החבילה תאפשר חשיפה מקסימלית במיקומים מעולים ועל-גבי קירות גדולים ותאפשר פרסום ע"ג קירות 'ברעם' ללקוחות נוספים ורבים".
חברת הפרסום עוסקת בפעילות פרסום על-גבי קירות בישראל ובחו"ל, בין לקוחותיה בארץ: קסטרו, קוקה קולה, אורנג', פלאפון, אורנג', אסם.
עדכון אחרון : 23/5/2004 18:18