גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


קמפיין חדש ל-HOT

HOT עולה עם קמפיין פרסומי חדש, לשירות ה- VOD של החברה. אתמול הודיע yes על קמפיין משלה. הכבלים מול הלווין, ראש בראש בטלוויזיה שלכם

NRG מעריב | 17/10/2006 10:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
HOT עולה עם קמפיין פרסומי חדש, לשירות ה- VOD של החברה. שירות HOT VOD הושק על ידי HOT לפני כשנה וחצי, והוא נחשב לאחת מהשקות ה-VOD  המוצלחות בעולם. הקמפיין, תחת המסר "לראות רק מה שאתה אוהב לראות", יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בערוצים המסחריים בהשקעה של חצי מיליון דולר.

הקמפיין החדש כולל סרט תדמית וסרטונים קצרים המדגישים את יתרונות שירות ה VOD בעולם הסרטים ובעולם הסדרות.  בשבוע שעבר הודיעו HOT ורשת הטלוויזיה HBO, על השקתו של שרות HBO ON DEMAND ב-HOT.
   
במרכז עלילתו של הסרטון החדש ניצב בחור בשנות ה-20 לחייו, העושה את דרכו הביתה מהעבודה. לדברי יוצרי הסרטון, "לאורך נתיב חזרתו הוא מביט באהבה גדולה ובהערצה  בתמונות של דוגמנית מדהימה המככבת בקמפיין ענק. שלטיה של הדוגמנית פרוסים בכל רחבי הכרך הגדול (הדוגמנית הבריטית – קייט צ'רצי'ל) והם ניבטים אליו מכל עבר. בסופו של הסרט אנו מגלים כי הדוגמנית היא למעשה חברתו לחיים של הבחור ולאורך כל דרכו ברחבי העיר הוא פשוט ראה את אהובתו".

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT: "היום, שנה וחצי לאחר השקתו, ברור לכל ששירות  VOD HOT מהווה מהפכה של ממש בתחום צריכת התוכן בטלוויזיה, ומביא לצופה הטלויזיה את חוויית הצפיה האישית.  שירות ה- VOD מאפשר ללקוחות HOT לצפות בתכנים שהם אוהבים בכל זמן שנוח להם ומאפשר להם לבחור תוכן רצוי, מתוך אלפי שעות של סרטים, סדרות ומגוון תוכניות העשרה ופנאי".

לצפייה בסרטון של HOT לחצו PLAY
yes: קמפיין בחצי מיליון דולר

אתמול הודיעה yes על יציאתה למהלך תקשורתי להשקת ערוץ Yes ישראלי (ערוץ הקולנוע הישראלי לשעבר). את הקמפיין, של "מקאן אריקסון", יוביל הסלוגן: "yes  ישראלי החוויה הכי מקורית על המסך שלך". עלות הקמפיין מוערכת בכ- 500,000 דולר.

הקמפיין יעלה בערוצים 10, 2 ו-24; בעיתונות; באינטרנט ועל גבי מסכי הקולנוע. 

בטלוויזיה יעלו 9 סרטונים לסירוגין, כל אחד מוקדש לטאלנט אחד מתוך שלוש תכניות שישודרו בערוץ בחודשים הקרובים: "פעם בחיים", "לא הבטחתי לך" ו-"Y בעשר".

בין המשתתפים בקמפיין: מושיק עפיה ושלומי סרנגה ("פעם בחיים"), אפרת בוימולד ("לא הבטחתי לך"), קובי אוז וקובי אריאלי  ("פעם בחיים"). 

יח''צ
מתוך קמפיין yes יח''צ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים