 |
יטבתה נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום המשקאות עם השקת הפרישייק, משקה פרי על בסיס חלב, שבפיתוחו הושקעו מיליון שקלים. הסדרה מושקת בשלב הראשון בשלושה טעמים המשווקים בבקבוק 1 ליטר: מנגו- אפרסק, תות -בננה ותפוז- אננס. ינון ניר, מנכ"ל מחלבת יטבתה, אמר היום כי החברה רואה במוצר החדש בעל "פוטנציאל צמיחה עצום בשוק הישראלי ". בחברה מצפים ל-200 אלף התנסויות צרכנים תוך חודשיים, ולשם השגת המטרה תלווה ההשקה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 750 אלף דולר ובנוסף לכך קמפיין אינטראקטיבי נוסף. פיתוח הקטגוריה ארך כשנה וחצי, כך הסביר היום אלון שמש, מנהל השיווק של המחלבה. על-פי נתוני המחלבה עולה, כי נתח השוק בקטגוריית משקאות החלב שלה עומד על 63.1 אחוז (עפ"י נילסן אפריל 2004) כאשר גודל השוק מוערך בכ-380 מיליון שקלים, וכ-60 מיליון ליטר בשנה. עוד נמסר מהחברה כי שוק המשקאות כולו לרבות מיצים, נקטרים, מוגזים ומים מינרלים בבקבוקים מוערך כיום בכ-185 ליטר לנפש לשנה כאשר מתוכם צריכת מיצים ונקטרים מהווה כ-13 ליטר לנפש בשנה ומשקה קל (לא מוגז) כ-19 ליטר לנפש בשנה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|