ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"יש שמרנות רבה בנוגע
להימורים במגזר הרוסי"
ברוך דגון, מנהל הפרסום של מועצת ההימורים מסביר את העדפת המגזר הערבי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/6/2004 13:33
המועצה להסדר ההימורים בספורט מוותרת על המגזר הרוסי ומתכוונת לטפח את המגזר הערבי.
 
ההחלטה התקבלה במועצה בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום שעסק במגזר עבור המועצה, "תל-אביב - מוסקבה", שתמך בדעה שהמגזר הרוסי אינו מתעניין בהימורים. "יש שמרנות רבה בנוגע להימורים במגזר הרוסי וכרגע החלטנו לא לצאת במכרז לגבי משרד הפרסום שיטפל במכרז", כך אומר ברוך דגון, מנהל הפרסום ודובר המועצה.
 
המגזר הערבי רווחי יותר עבור המועצה ולכן נפלה ההחלטה להוציא בעוד כשבועיים תקציב פרסום של  מיליון ₪, למכרז, וזאת בלי קשר לתקציב הפרסום הכללי. "במגזר הערבי יש השתתפות מאוד גדולה בתחום ההימורים, החלק של המגזר בהימורי הספורט יותר גדול מחלקם באוכלוסייה", מסביר דגון.
 
גם תקציב הפרסום של המותג החזק של המועצה, ווינר, עובר שינויים. המותג, הימוריים יומיים בספורט, תופס כ-65 אחוז ממכירות המועצה וטופל עד כה במשרד הפרסום פובליסיס אריאלי, שמסיים את ההתקשרות בסוף יולי הקרוב. כרגע מחכים במועצה להחלטת היועץ המשפטי שיבדוק אם ניתן להאריך את החוזה עם פובליסיס לשנה נוספת, לאחר 5 שנות עבודה, או שיאלצו לצאת עם תקציב הפרסום של המותג למכרז לארבע שנים נוספות, עם אופציה להארכה של שנה.
 
אופציה נוספת היא לבחון את התאמתו של שלמור אבנון עמיחי, אשר מטפל בתקציב הפרסום של המותג השני, הטוטו. דגון מסר כי תקציב הפרסום של המועצה עומד על 23 מיליון שקל המתחלקים בין שני המותגים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...