ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש לשופרסל
עלות "יאסו לובה" - 700 אלף שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/6/2004 14:32
שופרסל יוצאת בקמפיין טלוויזיה נוסף בכיכובה של לובה בעלות של 700 אלף שקלים.
 
רשת המזון ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובו של טל פרידמן והפעם תחת הסיסמא "יאסו לובה!", לרגל פסטיבל ים תיכוני שעורכת הרשת.
 
מנהל השיווק, עדי כהן, אמר כי הרשת בחרה בלובה לככב בסרט הפרסומת מאחר והיא מייצגת את "המובילות של הרשת - הן באיכות, הן בשירות והן בחיבור האמוציונלי בזמן הקניות".
 
הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה ביום רביעי הקרוב. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בקמפיינים של לובה הושקעו עד כה 2.203 מיליון דולר (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז מהמחירים בפועל).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...