 |
שופרסל יוצאת בקמפיין טלוויזיה נוסף בכיכובה של לובה בעלות של 700 אלף שקלים. רשת המזון ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובו של טל פרידמן והפעם תחת הסיסמא "יאסו לובה!", לרגל פסטיבל ים תיכוני שעורכת הרשת. מנהל השיווק, עדי כהן, אמר כי הרשת בחרה בלובה לככב בסרט הפרסומת מאחר והיא מייצגת את "המובילות של הרשת - הן באיכות, הן בשירות והן בחיבור האמוציונלי בזמן הקניות". הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה ביום רביעי הקרוב. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בקמפיינים של לובה הושקעו עד כה 2.203 מיליון דולר (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז מהמחירים בפועל).
|
 |
 |
 |
 |
|
|