ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ענת נתיב עברה לבאומן
מנהלת תחום שיווק ישיר ב-MRM תנהל את יחידת ה-BTL של הקבוצה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/6/2004 17:27
ענת נתיב, 34, עוברת מניהול תחום השיווק הישיר ב-MRM מקבוצת מקאן אריקסון, לניהול יחידת הדיירקט וה-BTL של קבוצת באומן בר ריבנאי.
 
נתיב מסרה היום כי "אני שמחה על ההזדמנות להצטרף לקבוצת באומן בר ריבנאי לתפקיד ניהולי בכיר. מהיכרות מעמיקה של התחום ועבודה בשיווק ישיר, ברור לי שהנושא קריטי ללקוחות ונדרשים בו התמחות והתעמקות".
 
משה גאון, מנכ"ל באומן, הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותה של נתיב לקבוצה. אין לי ספק שניסיונה בעבודה עם לקוחות גדולים והתמחותה בתחומי השיווק הישיר ובי טי אל יתרמו משמעותית להצלחת היחידה ולשירות שאנו מעניקים ללקוחות הקבוצה והיחידה".
 
היחידה מעניקה שורה של שירותים המשלימים את שירותי הפרסום של משרד הפרסום, בתחומי בניית זהות תאגידית לחברות, הפקות דפוס ועיצוב מורכבות, שירותי הפקה של חומרי BTL ושילוט נקודות מכירה לשוק הקמעונאי, ובפרוייקטים מורכבים של רעיונאות והפקות לשיווק ישיר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...