ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בני גל נגד קמפיין דיונון
הצנזור של פרסום החוצות דורש להלביש את אורית פוקס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/6/2004 17:32
"תלבישו אותה, שיהיה כמה שפחות ציצי בתמונה" דרש בני גל,  הצנזור הראשי של ענף שילוט החוצות בישראל, ובעל משרד הפרסום החרדי גל, לגבי הקמפיין החדש של דיונון בהשתתפות אורית פוקס.
 
אתמול בערב הגיעה פנייה למנכ"ל דיונון איתן זינגר "להלביש" את הדוגמנית השופעת שתמונותיה אמורות לככב בקמפיין החדש של הרשת, לקראת שבוע הספר, על-גבי שילוט אוטובוסים. פוקס מצולמת כאשר היא לבושה בגופייה בעלת מחשוף נדיב ביותר, הצנזור טען כי פוקס הצטלמה בלבוש בלתי צנוע
וביקש לכסותה או לגנוז את הקמפיין.
 
איתן זינגר, מנכ"ל "דיונון": "תמונה חיננית של אורית פוקס, המקדמת קניית ספרים בהומור נפסלת על רקע מיני, בו בזמן שהסטודנטיות באוניברסיטת תל-אביב עוטות על עצמן מלבושים הרבה פחות צנועים בכל יום לימודים. הדעת אינה סובלת כי אדם יחיד, יפסול על דעת עצמו קמפיין שלם שהושקעו בו משאבים עצומים, רק בשל דמיונות שאוחזים בו בזמן הצפייה בשלט. יש לשנות את שיטת פסילת הפרסומות בישראל ולאחד קוד אתי ברור לעניין".
"נחפש מדיה אחרת"
זינגר הוסיף ואמר כי נכון לרגע זה הודיע לחברת כנען, חברת שלטי האוטובוסים, כי אין בכוונתו "להלביש" את פוקס בקמפיין, "אם הקמפיין לא יעלה כך, נחפש מדיה אחרת", הסביר. בשעות האחרונות מנסים בכנען לשכנע את גל לחזור בו מהחלטתו.
 
הקמפיין של החברה הוא בעלות של 220 אלף דולר, והופק על-ידי GPS מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY. הוא צפוי להופיע בשילוט אוטובוסים, עיתונות  ובאינטרנט. דודי ברמן, מנכ"ל GPS, אמר היום כי "דיונון הצטרפה למשפחה מכובדת של מפרסמים אשר נענשים על-ידי צנזורים משיקולים בלתי סבירים. נכסה את אורית פוקס ונמשיך בקמפיין".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...