 |
קמפיין חדש בעקבות השקת חטיף צ'יפסי של אסם יושק מחר. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום אריאלי - פובליסיס, יכלול סרטון בן 30 שניות. הסיסמה שתלווה אותו: "צ'יפסי STIX משנה לך את הצורה". היקף ההשקעה בו 1.2 מיליון ש"ח. בפרסומת רואים רקדנים רוקדים לצלילי מוסיקה קצבית, על גבי רקע צבעוני מתחלף. באמצעות עריכה ממוחשבת מתקדמת, מתחלפים חלקי הגוף של הרקדנים השונים כך שנוצרות סיטואציות לא אפשריות, כמו: בחורה עם ראש של אדם מבוגר, אשה עם גוף של גבר ועוד. סמנכ"ל השיווק, איציק צאיג, מסר כי המהלך "מכוון כולו לבני נוער". מהחברה נמסר כי בפרסומת משתתפים רקדנים מקצועיים שנבחרו לאחר בחינות קפדניות שנערכו לצורך הקמפיין, ביניהם תומר אלוני, חבר לשעבר בלהקת "מיומנה".
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2003 הייתה אסם המפרסמת העשירית בהיקף ההשקעה בפרסום. בסך הכל השקיעה 34 מיליון דולר באותה שנה בפרסום מוצריה השונים (במחירי מחירון; המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז) ובין יצרניות המזון דורגה רביעית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|