ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
היידי קלום במרכז קמפיין "בראון"
הדוגמנית תסביר על חשיבות הרגליים החלקות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
2/6/2004 11:03
דוגמנית העל היידי קלום תוביל את הקמפיין הפרסומי החדש של סדרת מכשירי הסילק אפיל החדשה SoftPerfection של חברת בראון.
 
הקמפיין, בהשקעה של כ-400 אלף דולר, ילווה בסיסמא: "עור חלק למשך שבועות לא ימים!". הוא יעלה למשך ארבעה שבועות ויציג את הדוגמנית בצילומים ומאחורי הקלעים. קלום מסבירה בסרטון איך בעבודתה חשוב שהרגליים תהיינה חלקות כל הזמן.

הסרטון הופק בחו"ל ועבר אדפטציה בארץ על ידי משרד הפרסום פוגל לוין, בליווי קריינות של חן ליאוני.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...