 |
קנור תשקיע שלושה מיליון שקלים בשינוי אסטרטגי של המותג הבישולי. חברת יוניליוור, בעלת המותג למוצרי תיבול ובישול, החליטה על רענון מיצובי הכולל בין היתר גם פרידה מהשף המוכר ופנייה לכיוון תקשורתי של סגנון חיים אמוציונאלי הפונה ישירות אל הצרכן. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ליניאל DDB וכולל 2 סרטי פרסום בטלוויזיה המתמקדים בסיטואציות מהחיים. הסרטון הראשון לתבשילי הנודלס מציג אב גרוש המכין לבתו הקטנה, שבאה לבקרו, ארוחת נודלס. הסרטון השני, ללקט עשבי התיבול אשר מושקים בימים אלו, מתארת מפגש אקראי בין בחור ובחורה אשר מסתיים בתחילת קשר ביניהם. בחברה מעוניינים לצרף למותג הקולינארי תכונות של הנאה ולהתקרב אל הצרכן ואפילו אל צרכנים צעירים. מנתוני החברה עולה כי מכירות מותג קנור בעולם עומדים על 3.7 מיליארד יורו, כאשר בישראל נמכר המותג ב-75 מיליון שקלים (על-פי נתוני נילסן). עוד עולה כי המותג מחזיק 29 אחוז מהקטגוריה של תוספים קולינאריים בישראל, כאשר המותג תופס 60 אחוז משוק המרקים המשפחתיים, 27 אחוז משוק התיבול, ו-43 אחוז משוק התבשילים המשפחתיים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|