ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ריענון מיצובי לקנור
יוניליוור החליטה להשקיע שלושה מיליוני שקלים ולהיפרד מהשף המוכר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
3/6/2004 18:24
קנור תשקיע שלושה מיליון שקלים בשינוי אסטרטגי של המותג הבישולי. חברת יוניליוור, בעלת המותג למוצרי תיבול ובישול, החליטה על רענון מיצובי הכולל בין היתר גם פרידה מהשף המוכר ופנייה לכיוון תקשורתי של סגנון חיים אמוציונאלי הפונה ישירות אל הצרכן.
 
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ליניאל DDB וכולל 2 סרטי פרסום בטלוויזיה המתמקדים בסיטואציות מהחיים. הסרטון הראשון לתבשילי הנודלס מציג אב גרוש המכין לבתו הקטנה, שבאה לבקרו, ארוחת נודלס. הסרטון השני, ללקט עשבי התיבול אשר מושקים בימים אלו, מתארת מפגש אקראי בין בחור ובחורה אשר מסתיים בתחילת קשר ביניהם.
 
בחברה מעוניינים לצרף למותג הקולינארי תכונות של הנאה ולהתקרב אל הצרכן ואפילו אל צרכנים צעירים. מנתוני החברה עולה כי מכירות מותג קנור בעולם עומדים על  3.7 מיליארד יורו, כאשר בישראל נמכר המותג ב-75 מיליון שקלים (על-פי נתוני נילסן).
 
עוד עולה כי המותג מחזיק 29 אחוז מהקטגוריה של תוספים קולינאריים בישראל, כאשר המותג תופס 60 אחוז משוק המרקים המשפחתיים, 27 אחוז משוק התיבול, ו-43 אחוז משוק התבשילים המשפחתיים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...