350 אלף דולר הושקעו בקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 6/6/2004 12:44
חברת שסטוביץ המשווקת את דאודורנט "ספיד סטיק" בישראל, עולה בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה להשקת "ספיד סטיק כוחות הטבע - ספריי".
ההשקה בעלות של 350 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. הסדרה החדשה תכלול שלושה מוצרים: "ברק", "מפולת שלגים" ו"סופת צקלון".
חברת הדאודורנטים מסרה מספר נתונים: מותג הספיד-סטיק תופס נתח שוק של כ-37.5 אחוז בקרב שוק הדאודורנטים לגברים. גודלו של השוק בשנת 2003 עמד על 41 מיליון שקלים ורשם גידול של כ-6 אחוזים בשנה שעברה.
שוק הדאודורנטים מחולק לקטגוריות כאשר קטגוריית הסטיק תופסת 57 אחוז מכלל הקטגוריה, ספריי המהווה 37 אחוז מכלל הקטגוריה ורול-און תופס 6 אחוזים בלבד.