ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ספיד סטיק יוצא בספריי
350 אלף דולר הושקעו בקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
6/6/2004 12:44
חברת שסטוביץ המשווקת את דאודורנט "ספיד סטיק" בישראל, עולה בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה להשקת "ספיד סטיק כוחות הטבע - ספריי".
 
ההשקה בעלות של 350 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום
שלמור אבנון עמיחי. הסדרה החדשה תכלול שלושה מוצרים: "ברק", "מפולת שלגים" ו"סופת צקלון".
 
חברת הדאודורנטים מסרה מספר נתונים: מותג הספיד-סטיק תופס נתח שוק של כ-37.5 אחוז בקרב שוק הדאודורנטים לגברים. גודלו של השוק בשנת 2003 עמד על 41 מיליון שקלים ורשם גידול של כ-6 אחוזים בשנה שעברה.
 
שוק הדאודורנטים מחולק לקטגוריות כאשר קטגוריית הסטיק תופסת 57 אחוז מכלל הקטגוריה, ספריי המהווה 37 אחוז מכלל הקטגוריה ורול-און תופס 6 אחוזים בלבד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...