 |
תשלובת ישראכרט משיקה קמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא "בכל מקום שיש תרבות יש ישראכרט". ההשקעה בקמפיין, שיעלה היום באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, היא בהיקף של 800 אלף דולר. בשלב ראשון יעלו שני סרטונים: הראשון בגירסא ארוכה והשני מקוצר והוא כולל הפניה למבצעים והטבות שבנתה החברה בשיתוף גורמי תרבות שונים בישראל. אילה תדהר, מנהלת הפרסום ותחום כרטיסים מקומיים בחברה, אמרה היום: "הקמפיין מהווה חלק מאסטרטגיית החברה להמשיך ולהוביל את התרבות בישראל, תוך קידום התרבות וחיזוק ערכי החברה של ליהנות מהחיים". לדבריה, ביסוסה של החברה כגוף מסחרי המקדם את התרבות בישראל, עולה בקנה אחד עם סיסמת הקמפיין "בכל מקום שיש תרבות יש ישראכרט".
|
 |
 |
 |
 |
|
|