ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מתיחת פנים לגבינת "עמק"
תנובה מעלה קמפיין ומתהדרת באריזה חדשה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
6/6/2004 16:55
תנובה מחדשת אריזות לגבינה הצהובה "עמק" ויוצאת בקמפיין חדש, שהתחיל היום בטיזרים תחת הסלוגן "למה גם אני לא ילד סנדוויץ'"?
 
הקמפיין אמור להדגיש את הקשר האמוציונלי של הצרכן עם המותג, אריזות המותג ישתנו לצבעים של אדום, צהוב וירוק במטרה לבלוט על המדף.
 
החברה תשקיע במהלך כמיליון וחצי שקל, כאשר את הקמפיין הפיקה גיתם BBDO. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "אנו מאמינים כי גם במותג מוביל וחזק יש לתמוך באופן שוטף ולחדש כל הזמן".
 
מנתוני החברה עולה כי תנובה מחזיקה בנתח שוק כספי של כ-80 אחוז מתחום הגבינות הקשות והמותג "עמק" מחזיק נתח שוק של כ-50 אחוז (על פי נתוני א.סי.נילסן לשנת 2003).
 
בסרטון הפרסומת מופיע ילד סנדוויץ' (אמצעי) שהחליט לעזוב את הבית מכיוון שהרגיש שאמו מתייחסת לאחיו יותר טוב. בסופו של דבר הם מתפייסים כאשר האמא מגיעה עם סנדוויץ' עמק ואומרת: "מה שחשוב זה לא מה שלמעלה ולא מה שלמטה, אלא מה שבאמצע...., ואתה, תמיד תהיה ילד סנדוויץ' של אמא".
 
על-פי יפעת בקרת פרסום, במהלך שנת 2003 השקיעה תנובה בתקציב הפרסום של המותג כ-2.464 מיליון דולר ואילו במהלך 2004 השקיעה כ-720 אלף דולר בפרסום המותג (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...