ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
השקה חדשה ל"זיתא"
תעלה קמפיין לשמן זית "מתאים לכל" בהשקעה של 400 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
15/6/2004 10:15
חברת שמן הזית זיתא משיקה את שמן זית 100 אחוז "מתאים לכל": לתיבול, בישול וטיגון. ההשקה של השמן תלווה בקמפיין פרסום בעלות של 400 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי.
 
אמיר גור לביא, מנכ"ל זיתא אמר כי: "השקת שמן הזית החדש היא מהלך חשוב ואסטרטגי לענף שמן הזית בישראל. ממחקרי צרכנים שערכנו עולה כי הצרכן הישראלי מוקיר את סגולות שמן הזית הן בהיבט הקולינרי והן בהיבט הבריאותי אך נמנע עד כה בשימוש נרחב בשמן הזית בשימושים השונים במטבח: בישול וטיגון.
 
"כיום, צריכת שמן הזית בישראל, על אף שעלתה בצורה משמעותית, עדיין מתבססת בעיקרה על השימוש לתיבול. בארצות אחרות בעולם, דוגמת מדינות אגן הים התיכון והמגזר הערבי בישראל, משמש שמן הזית כמוצר בסיס לכל השימושים במטבח ומשם נובעת בעיקר, הצריכה הגבוהה".
 
לקראת ההשקה ערכה החברה מחקר צרכנים באמצעות
מכון ברנדמן על מנת להבין את העדפת הצרכנים לגבי שמן הזית. 63 אחוז אמרו כי הם מעדיפים לרכוש שמן זית אחד שמתאים לכל השימושים במטבח. 17 אחוז מהנשאלים העדיפו שמן זית שמתאים רק לתיבול ולסלטים.
 
מנתוני החברה עולה כי בית הבד מספק כ-40 אחוז מצריכת שמן הזית בישראל. כאשר שוק שמן הזית בישראל עומד על 8,000 טון בשנה, כ-250 מיליון ש"ח. בעולם מופקים מדי שנה כ-4 מיליון  טון שמן זית, כאשר עיקר הגידול וההפקה נעשים בספרד, איטליה, יוון, תוניסיה ותורכיה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...