ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין קולנועי חדש לג`ננה
בהשקעה של 700 אלף דולר ובאמצעות טמיר כהן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
15/6/2004 10:42
מחלבת טרה יוצאת בקמפיין חדש למותג ג'ננה, רק בבתי הקולנוע. במחלבה מסבירים כי ההחלטה לפרסם בבתי קולנוע בלבד נובעת מתוך ראייה שיווקית אסטרטגית. הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, נאמד בכ-700 אלף ₪ ומהווה סרט המשך לסרטון "הכיתה", כאשר גם הפעם מככבת בו המורה - השחקנית אנבלה יעקב רודיקה.
 
הסלוגן - "מת משיעמום, קח ג'ננה של טרה" - ממשיך לככב גם בסיטואציה שנבחרה בסרט החדש. הסרטון יעלה עד סוף אוגוסט בכ-50 אלף הקרנות ברשת בתי הקולנוע של גלובוס גרופ.
 
מנתוני החברה עולה כי המחלבה הנה יצרנית מוצרי החלב השנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ובעלת נתח שוק של 12-14 אחוז משוק החלב. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של כ-125 מיליון דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...