 |
חברת
אלקטרה מתמתגת מחדש ומנסה למצב עצמה כמותג מוביל של אביזרי חשמל ביתיים. בתהליך המיתוג השקיעה החברה כ-5 מיליון שקלים, בנוסף לכך תצא החברה בסדרת מוצרים חדשים: מזגן עילי, מקרר, תנור ומדיח כלים. אלקטרה היא חברה בת של אלקו החזקות והיא מייצרת, מייבאת ומשווקת מערכות מיזוג אוויר ומוצרי צריכה ביתיים. רפי פרידמן, מנכ"ל חטיבת ישראל - אלקטרה, מסר היום כי "תהליך המיתוג החדש בא להבליט את יתרונה של חברת אלקטרה מוצרי צריכה כמובילת שוק בתחום המוצרים החשמליים, ולהציג את עוצמתה של החברה שמביאה לצרכן פתרון כולל של מוצרים איכותיים, מתקדמים עם שירות איכותי". הסיסמא שנבחרה ללוות את תהליך המיתוג והקמפיין הפרסומי היא "אלקטרה - מתקדמים באיכות החיים". תהליך המיתוג מחדש נועד למנף את אלקטרה בתחום מיזוג האוויר לטובת מוצרי החשמל הביתיים, הסביר פרידמן. דגש רב יותר יושם על שילובו של הצבע הכתום בפרסומי החברה. בנוסף, מקווה החברה שבמידה ומהלך המיתוג יצליח, ייווצר פוטנציאל לייצוא לשווקים הבינלאומיים.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
600 מיליון שקל בשנה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
היקף פעילותה של אלקטרה מוצרי צריכה עומד על כ-600 מיליון שקל בשנה, והיא חברה בת של אלקו החזקות בע"מ. תהליך המיתוג ילווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2003 השקיעה החברה 7.681 מיליון דולר בפרסום, כאשר ב-2004, עד סוף מאי, הושקעו 1.387 מיליון דולר (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז). בנוסף, החברה יוצאת עם אמנת שירות חדשה שבה היא מתחייבת לטפל במוצר תוך שני ימי עבודה וקובעת מסגרת המתנה לטכנאי של שעתיים בלבד ביום הביקור. חריגה בזמן הטיפול בתקלה תזכה את הלקוח בחודש אחריות חינם. |  |  |  |  | |
|