ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מתיחת פנים למותג המשקאות קריסטל
שונו הלוגו והתוויות של המותג הוותיק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
27/6/2004 10:15
סדרת המשקאות קריסטל מבית יפאורה תבורי יוצאת במראה חדש. במסגרת שדרוג המותג עוצבו מחדש בקבוקי ה- 2 ליטר, וכן שונו הלוגו ותוויות המוצרים בבקבבוקי השתייה המוגזת.
 
סדרת המשקאות, המשווקת תחת הסיסמא: "החום בוטל שותים קריסטל", כוללת 14 טעמים בקטגוריות המוגזים והמיצים, כאשר במשקאות הדיאט נעשה שימוש בממתיק  סוכלרוז.
 
מנתוני החברה על שוק המשקאות הקלים עולה כי המותג הינו בעל נתח שוק של 12.9 אחוז. את השוק מובילה פריגת עם 26.6 אחוז ואחריה תפוזינה עם 19.7 אחוז. המותג ג'אמפ תופס 8.5 אחוז מנתח השוק ומיץ פז עם 6.5 אחוז.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...