/images/archive/gallery/128/525.jpg בקבוקי קריסטל
יחסי ציבור
מתיחת פנים למותג המשקאות קריסטל
שונו הלוגו והתוויות של המותג הוותיק
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 27/6/2004 10:15
סדרת המשקאות קריסטל מבית יפאורה תבורי יוצאת במראה חדש. במסגרת שדרוג המותג עוצבו מחדש בקבוקי ה- 2 ליטר, וכן שונו הלוגו ותוויות המוצרים בבקבבוקי השתייה המוגזת.
סדרת המשקאות, המשווקת תחת הסיסמא: "החום בוטל שותים קריסטל", כוללת 14 טעמים בקטגוריות המוגזים והמיצים, כאשר במשקאות הדיאט נעשה שימוש בממתיק סוכלרוז.
מנתוני החברה על שוק המשקאות הקלים עולה כי המותג הינו בעל נתח שוק של 12.9 אחוז. את השוק מובילה פריגת עם 26.6 אחוז ואחריה תפוזינה עם 19.7 אחוז. המותג ג'אמפ תופס 8.5 אחוז מנתח השוק ומיץ פז עם 6.5 אחוז.