ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תמי 4 בקמפיין חדש לבר מים משפחתי
החברה, המחיקה ב-43 אחוז משוק מכשירי המים לבית, השקיעה 5.5 מיליון שקלים במוצר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
27/6/2004 11:27
חברת המים תמי 4 יוצאת בקמפיין פרסום חדש בהיקף של 3 מיליון שקלים, לרגל השקת תמי בר FAMILY.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי &ורשבסקי Grey, יעלה בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הסיסמא "תמי בר  FAMILY בר חכם וקטן". בסרטון, המבוסס על סצנות מהסרט "הארי פוטר" ומוצגים בו שני ילדים המבצעים קסמים  עם המוצר החדש.
 
מנהל השיווק של החברה, דרור מורד, צופה להחדיר בשנתיים הקרובות  את המוצר החדש, שבפיתוחו הושקעו 5.5 מיליון שקלים,  לכחצי מיליון בתי אב נוספים.
 
מנתוני החברה עולה כי בשוק מכשירי המים לבית (לא כולל בקבוקים), תופסת תמי 4 כ-43 אחוז, בעוד מי עדן מחזיקה ב-22 אחוז ונביעות מחזיקה ב-13 אחוז מנתח השוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...