 |
ערוץ ישראל פלוס מבצע מיתוג מחודש, במסגרתו אף יוחלף הלוגו של הערוץ. המהלך יגובה בקמפיין למפרסמים. לדברי מנכ"ל הערוץ, ראלי קוברסקי, "השם ערוץ 9 זכיר יותר בקרב המפרסמים. הלוגו החדש מבוסס על הספרה 9 המשדרת המשכיות ללוגו שהיה עד היום, יציבות ועוצמה והוא ישתלב באריזה החדשה של הערוץ". יש לציין כי מאז עלייתו לאוויר רשם הערוץ הפסדים ולפני מספר חודשים אף התחלפה ההנהלה. במסיבת עיתונאים שערך היום הערוץ נמסר כי מאז ינואר 2004, חל גידול של 400 אחוז במכירות זמן אוויר לפרסום בערוץ . עוד נמסר כי הרייטינג הממוצע בשעות הפריים טיים בקרב עולים עמד בשבוע האחרון על 9 אחוזים ובקרב משקי הבית הכללי, הוא עמד על 3 אחוזים. לדברי קוברסקי, אחת הבעיות שאיתם מתמודדים בערוץ, היא העלאת מודעות המפרסמים לכך שקהל הצופים של הערוץ, אינו אותו קהל הצופה בערוץ 2. "זהו קהל עם שפה שונה ותרבות צפייה שונה המתייחס לפרסומים בערוץ כמקור מידע אינפורמטיבי חשוב ולכן יש לפנות אליו בנפרד". כחלק ממהלך המיתוג, יצא הערוץ בקמפיין למפרסמים בהפקה עצמית בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים תחת הסיסמה "ערוץ 9 משדרג לך את הקמפיין". הקמפיין יעלה בשילוט חוצות ממוקד באזורים של מפרסמים ופרסומאים, עביתונות עסקית, רדיו בפריסת מנהלים, אינטרנט עסקי, דיוור ישיר וקידום מכירות. הערוץ השיק היום גם את לוח המשדרים לעונת הקיץ, תחת הסיסמה "הרוסים על 9". בין התוכניות הצפויות לעלות לשידור: תוכנית הכרויות מקורית, שעשועון טלוויזיוני ייחודי שהפרס הגדול בו הוא רכב שטח מפואר, תוכנית אירוח בה יעביר בכל שבוע איש עסקים מצליח כיתת אמן ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|