 |
חברת עלית יוצאת בקמפיין טלווזיה חדש לקפה הטורקי, תחת הסיסמה המוכרת: "קפה אמיתי, זה קפה טורקי עלית".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, צולם ברומניה בהשקעה של כ- 1.5 מיליון דולר. בסרטון, בבימויו של שחר סגל, מככב שוב יובב רפאלי, כאשר הפעם הוא נקלע לחקירה במרתפי הק.ג.ב, בתקופת הקומוניזם. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, השקיעה החברה בפרסום המותג ב-2004 כ-1.3 מיליון דולר (מחיר מחירון, הנתונים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).
|
 |
 |
 |
 |
|
|