ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יריב כהן מונה למנכ"ל ריבוק ישראל
במסגרת השינוי המבני בסקאל ספורט, ינוהלו מותגי החברה תחת חברות עצמאיות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
29/6/2004 14:36
יריב כהן (34), מונה לאחרונה למנכ"ל ריבוק ישראל. המינוי הוא בהמשך  לשינוי המבני בסקאל ספורט, במסגרתו הוקמה חברת אחזקות שתרכז את פעילות מותגי האופנה והספורט.
 
מנכ"ל קבוצת סקאל, סולי סקאל, מעריך כי "מהלך זה יוביל לכך שתוך שלוש שנים יגיע היקף הפעילות למיליארד שקלים לעומת 350 מיליון שקל כיום".
 
במסגרת הרה ארגון ינוהלו מותגי החברה תחת חברות עצמאיות, עם הקצאות נפרדות של תקציבי פרסום, שיווק ותפעול .
 
כהן, שהקים  וניהל את ערוצי ההפצה בחברת הלווין yes, אמר ל-nrg כי תקציב הפרסום השנתי של המותג, המנוהל באמצעות משדר הפרסום ראובני פרידן, עומד על כ-2 מיליון שקלים בשנה. בשבועות הקרובים בכוונת החברה לצאת בשיתופי פעולה שיווקיים עם גורמים שונים כגון "מעריב לנוער",  חברת התקליטים הליקון ועוד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...