ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מקדונלד'ס מגבירה את רמת החריפות
משיקה המבורגר חריף אש בגלל דרישת הלקוחות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/7/2004 9:49
רשת מקדונלד'ס ישראל, משיקה את – "מק רויאל חריף אש", המבורגר ברמת חריפות מוגברת.
 
המנה החדשה תימכר עם רטבי "לייט" ולחמניות מועשרות בסיבים תזונתיים ,בהתאם לקו הבריאות שהחברה החליטה לנקוט בו לאחרונה.
 
מהרשת נמסר כי "ההחלטה על הגדלת החריפות נבעה מדרישת הלקוחות".
 
החברה תצא בקמפיין פרסום להשקת המוצר, בכיכובם של שחקני 'המורדים'. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול סרטון טלוויזיה ומודעות בעיתונות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...