ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טרה יוצאת בפעילות אינטרנט לנוער
השקיעה כחצי מיליון שקל במטרה לקדם את המותג ג'ננה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/7/2004 10:03
מחלבת טרה יוצאת בפעילות קיץ למותג המעדנים ג'ננה, בהשקעה של כחצי מיליון שקל. 
 
במסגרת הפעילות, העלתה החברה אתר אינטרנט מיוחד שיציע לבני הנוער בדיחות, טיפים, מבצעים ומשחקים נושאי פרסים.
 
את עליית האתר יגבה קמפיין אינטרנט שיכלול פרסום באנרים באתרי נוער נבחרים, באמצעות חברת unik unexpe  ומשרד הפרסום טמיר כהן. 
 
סמנכ"ל שיווק טרה, דני פלד, מסר כי "בחברה רואים באינטרנט כלי מדיה המאפשר להגיע לבני הנוער ולדבר איתם בגובה העיניים ומתוך ראיה זו, הוחלט להשקיע בכלי זה סכום שהוא לחלוטין לא מבוטל ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...