 |
מחלבת טרה יוצאת בפעילות קיץ למותג המעדנים ג'ננה, בהשקעה של כחצי מיליון שקל. במסגרת הפעילות, העלתה החברה אתר אינטרנט מיוחד שיציע לבני הנוער בדיחות, טיפים, מבצעים ומשחקים נושאי פרסים. את עליית האתר יגבה קמפיין אינטרנט שיכלול פרסום באנרים באתרי נוער נבחרים, באמצעות חברת unik unexpe ומשרד הפרסום טמיר כהן. סמנכ"ל שיווק טרה, דני פלד, מסר כי "בחברה רואים באינטרנט כלי מדיה המאפשר להגיע לבני הנוער ולדבר איתם בגובה העיניים ומתוך ראיה זו, הוחלט להשקיע בכלי זה סכום שהוא לחלוטין לא מבוטל ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|