ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין ראשון למלון מרידיאן ים המלח
רשת פתאל השקיעה 300 אלף דולר כהחלטה אסטרטגית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/7/2004 10:32
רשת מלונות פתאל יוצאת בקמפיין פרסום למלון מרידיאן בים המלח (לשעבר מלון "היאט"), בהיקף מוערך של 300 אלף דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/ TBWA, יכלול שני סרטוני טלוויזיה תחת הסיסמה: "השיק יורד לים המלח".
 
מדובר בקמפיין ראשון למלון לאחר שעבר לא מכבר לניהולה של רשת פתאל והוסב למותג "מרידיאן". זאת במסגרת החלטה אסטרטגית של הרשת להשקיע במותג זה.
 
המלון הכולל 17 קומות ו- 578 חדרים, מעוצב בסגנון איטלקי מהודר- החדרים בעיצוב עץ כבד והקבלה בנויה משיש. כמו-כן פועל במלון מרכז ספא גדול .
 
רשת מלונות פתאל מפעילה 11 בתי מלון והכנסותיה השנתיות מוערכות בלמעלה מ-400  מליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...