ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"ה-1 בחודש": ביטוח ישיר - אבנים על מכונית
הפרסומת הגיעה למקום הראשון במשאל המפרסמים של "אותות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/7/2004 11:07
הפרסומת של חברת ביטוח ישיר –  'אבנים על מכונית', זכתה בתואר " ה- 1 בחודש", לחודש יוני,  במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
 
מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר 'מותגים' עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, זכתה ב-98 נקודות (30 אחוז תרומה למותג ו-38 אחוז קריאטיביות).
 
אל המקום השני הגיעה הפרסומת  'סמסונג – מצלמות', של ראובני-פרידן /IPG   עם 34 נקודות (10 אחוז תרומה ו-14 אחוז קריאטיביות).
  
את המקום השלישי תפסה הפרסומת לשטראוס קרמיסימו –'ילד ודובי', אף היא של ראובני-פרידן/IPG, עם 32 נקודות (12 אחוז תרומה ו-8 אחוז קריאטיביות). 
 
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...