 |
הפרסומת של חברת ביטוח ישיר – 'אבנים על מכונית', זכתה בתואר " ה- 1 בחודש", לחודש יוני, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים. מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר 'מותגים' עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, זכתה ב-98 נקודות (30 אחוז תרומה למותג ו-38 אחוז קריאטיביות). אל המקום השני הגיעה הפרסומת 'סמסונג – מצלמות', של ראובני-פרידן /IPG עם 34 נקודות (10 אחוז תרומה ו-14 אחוז קריאטיביות). את המקום השלישי תפסה הפרסומת לשטראוס קרמיסימו –'ילד ודובי', אף היא של ראובני-פרידן/IPG, עם 32 נקודות (12 אחוז תרומה ו-8 אחוז קריאטיביות). הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|