ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עלית בקמפיין למטבל שוקו-בננה
סרטון האנימציה ממשיך את הקו הפרסומי של מותג ה"פרה"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/7/2004 12:07
חטיבת הממתקים של חברת עלית יוצאת בקמפיין טלוויזיה לחטיף ילדים חדש,  תחת המותג "שוקולד פרה" - מטבל בטעם שוקו בננה עם עוגיות לטבילה.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, הוא בהשקעה מדווחת של 2 מיליון שקלים ויימשך כשלושה שבועות.
 
הסרטון, שנעשה בטכניקת אנימציה, נשאר נאמן לקונספט "תמיד איתך" המלווה את הצלחת הפרה בשנים האחרונות.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...