ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
צרפתי-שטרנשוס-זמיר הופך ל"יורו תל אביב"
המשרד מחליף שם בעקבות מיתוג מחדש של הסוכנות העולמית ופרישת שטרנשוס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
6/7/2004 13:09
משרד הפרסום צרפתי-שטרנשוס-זמיר/ Euro RSCG יקרא מעתה Euro RSCG Tel Aviv,  ובעברית - יורו תל אביב.
 
שינוי השם נובע מהחלטתה של הנהלת יורו העולמית לשנות את שמות כל הסוכנויות ברחבי העולם, על מנת ליצור אחידות, כחלק ממהלך מיתוג כלל עולמי. בעקבות המהלך, תיקרא מעתה כל סוכנות על שם העיר בה היא פועלת.
 
סיבה נוספת להחלפת השם היא רכישת מניותיו של דרור שטרנשוס על ידי Euro RSCG, שהגדילה בכך את אחזקותיה בקבוצה הישראלית ל- 67 אחוזים.
 
כזכור, שטרנשוס הודיע על עזיבת המשרד לפני כשלושה חודשים ופנייתו לתחום הפוליטי. שני השותפים הנוספים – רפי צרפתי וזמיר דחב"ש -  מחזיקים בשאר המניות בחלקים שווים, כאשר צרפתי ממשיך לשמש כיו"ר הקבוצה ודחב"ש כמנכ"ל.
 
קבוצת הפרסום של Euro RSCG בישראל כוללת גם את חברת יחסי הציבור, שתמשיך להיקרא יורו קומיוניקיישן, ואילו חברות האינטראקטיב וקידום המכירות יפעלו תחת שם משותף, המושק במקביל בכל העולם – Euro  RSCG  4D.
 
זמיר דחב"ש אמר ל-nrg כי המשרד עשה זינוק גדול מאוד במחצית הראשונה של השנה וכי הדברים יחשפו בדו"ח יפעת שיתפרסם בימים הקרובים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...