 |
בנק הפועלים יוצא בקמפיין המשך לשיווק המוצרים המובנים "פועלים יתרון מובנה". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי/GREAY ימשך כ- 3 שבועות, ויכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט. את הקמפיין יוביל גם הפעם יאיר לפיד, שימחיש את הסיכוי ליהנות מהשווקים השונים עליהם מבוססים המוצרים – ישראל, ארה"ב והמזרח הרחוק - ללא סיכון סכום ההשקעה. מוצרי "פועלים יתרון מובנה" מתאפיינים באפשרות להשקעה מסכומי מינימום נמוכים מאוד, תוך שמירה על הקרן וסיכוי לתשואה גבוהה יותר מאשר באפיקים הסולידיים. הם קלים להבנה ואינם מצריכים ידע מעמיק במושגים וכלים פיננסים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|