ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פועלים בקמפיין המשך למוצרים המובנים
יאיר לפיד ימחיש את הסיכוי לתשואה גבוהה ללא סיכון סכום ההשקעה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
6/7/2004 14:28
בנק הפועלים יוצא בקמפיין המשך לשיווק המוצרים המובנים "פועלים יתרון מובנה".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי/GREAY ימשך כ- 3 שבועות, ויכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט.
 
את הקמפיין יוביל גם הפעם יאיר לפיד, שימחיש את הסיכוי ליהנות מהשווקים השונים עליהם מבוססים המוצרים – ישראל, ארה"ב והמזרח הרחוק - ללא סיכון סכום ההשקעה.
 
מוצרי "פועלים יתרון מובנה" מתאפיינים באפשרות להשקעה מסכומי מינימום נמוכים מאוד, תוך שמירה על הקרן וסיכוי לתשואה גבוהה יותר מאשר באפיקים הסולידיים. הם קלים להבנה ואינם מצריכים ידע מעמיק במושגים וכלים פיננסים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...