 |
חברת אלקטרה מוצרי צריכה, יוצאת בקמפיין למזגני אלקו בהיקף של כ- 4 מיליון שקלים, תחת הסיסמה: "הטופ של המזגנים".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין, יימשך כ- 3 שבועות ויכלול טלוויזיה, עיתונות, נקודות מכירה וקידום מכירות.
מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, פרדי אבוקרט, מסר ש"אלקו הוא מותג הפרימיום של החברה ונועד לתת מענה לקהל צרכנים המעריך איכות גבוהה, טכנולוגיה מתקדמת ותכונות חדשניות".
הסרטון, שצולם בסגנון יום בניו-יורק מתאר 2 בעלי דוכנים המנסים למכור בקבוקים עם אוויר מארץ הקודש, ללא הצלחה. כאשר מגיע בחור נוסף עם דוכן בקבוקים הוא מתקבל על ידי השניים בלגלוג, המשתנה במהרה לתדהמה כאשר העוברים ושבים מתנפלים על הסחורה. אחד המוכרנים ניגש לראות את הסיבה להצלחה ומגלה שהבקבוקים מכילים אוויר של אלקו.
הפקת הסרטון, שצולם ברומניה, עלתה 200 אלף דולר וכללה שימוש ב-50 ניצבים, בניית סט שלם של רחוב ניו-יורקי כולל מוניות, מכונית משטרה, דוכן ירקות וכו'.
אלקטרה מוצרי צריכה היא חברה בת של אלקו החזקות, המייצרת, מייבאת ומשווקת מערכות מיזוג אוויר ומוצרי צריכה ביתיים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|