ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
משקה אנרגטי חדש במועדונים - שארק
משקה האנרגיה התאילנדי, שארק, משווק ב- 36 מדינות בעולם, ומחזיק במקום השני בעולם בתפוצתו, אחרי רד-בול
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
11/7/2004 16:01
חברת "ספץ תעשיות", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון ומשקאות שונים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי להפצת משקה האנרגיה החדש מתאילנד "שארק" (SHARK ).
 
משקה האנרגיה התאילנדי, שארק, משווק ב- 36 מדינות בעולם, ומחזיק במקום השני בעולם בתפוצתו (במקום הראשון "רד בול"). למשקה טעם פירות והוא מופק מפרי הגוארנה - פרי אקזוטי, המכיל כמות מסויימת של קפאין (לפי התקן העולמי).
 
היצרנית היא חברת "אוסטופה" התאילנדית, הפועלת מזה כ-  100 שנה במזרח הרחוק, כיצרנית מוצרים פרמצבטיים ותוספי מזון. החברה בחו"ל מעסיקה 5,000 עובדים ומחזורה השנתי עומד על 450 מיליון יורו.
 
מנכ"ל חברת ספץ תעשיות, גבי סוויסה,  מוסר כי, הצפי הוא לחדור עם המשקה לתודעת הצרכן הישראלי ותוך חודשים ספורים לכבוש את המקום השני, גם בארץ, כמו בשאר מקומות העולם (כדוגמת: אנגליה, אוסטריה, יוון אוקראינה ועוד). עוד מוסיף סוויסה, כי המשקה נמכר כעת ברשתות השיווק: קו-אופ הריבוע הכחול, חצי חינם, חביב, ובמועדונים.
 
חברת ספץ תעשיות מחזיקה כיום בזיכיון הבלעדי בייבוא ובשיווק ביסקויט השוקולד "טים- טאם", ה"נשיקות" של "הרשי" מארה"ב, "אייס קפה" ממלזיה, תערובות "מיזלי" מצ'כיה, מוצרים אורגניים, סוכריות, פופקורן למיקרוגל ועוד.
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...