ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לוקסאוטיקה תשווק משקפי ראייה ושמש של דונה קארן
החברה תפיץ החל מינואר גם את המותג DKNY
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
11/7/2004 16:15
חברת לוקסאוטיקה, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצת מותגי משקפי הראייה ומשקפי השמש של דונה קארן ו-DKNY בישראל. ההסכם יכנס לתוקפו בינואר 2005 ל-5 שנים, עם אופציה ל-5 שנים נוספות.

מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל, איציק בלס, מסר כי: "דונה קארן ו- DKNY הינם מותגים חזקים בשוק הבינלאומי המצטרפים למגוון מותגי הפרימיום שאנו משווקים בישראל. שוק משקפי השמש ומשקפי הראייה בארץ הינו שוק של מותגים, עם העדפה ברורה מצד הצרכן למותגים בינלאומיים הנתפסים יוקרתיים ואיכותיים".
 
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם: ריי באן, שאנל, בולגרי, ורסצ'ה, פראדה ועוד.  החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.
 
מנתוני החברה עולה כי שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד שקלים בשנה.  השוק מתחלק לשתי קטגוריות: משקפי שמש ומשקפי ראייה, כאשר קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון שקלים בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון שקלים בשנה. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...