 |
רשת ביתילי, יוצאת בקמפיין פרסום השם דגש על השפעות האסטרולוגיה על טעם וסגנון הנשים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום צפריר-נחמני, יכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות בתוך הרשתות, בהיקף מדווח של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין מציג סידרה של מאפייני מזלות בתחום העיצוב כגון: בנות מזל דלי אוהבות עיצוב עכשווי ומתוחכם, מזל טלה מעדיפה סגנון מקורי מוחצן ובת מזל מאזניים, מעדיפה צבעים פסטליים, עם טאץ' קלאסי מהודר.
לדברי סמנכ"ל סחר ושיווק בביתילי, פיני גולדשטיין: "מסקרים שערכה הרשת עולה כי הנשים הן הכח המניע והמחליט לקניית רהיטים, בחירת מיקום הקנייה והקנייה עצמה. עוד עולה כי הזיקה לאסטרולוגיה בקרב נשים, חוצה גבולות ומעמדות".
הקמפיין יחל במקביל להיערכות הרשת לקראת החגים, עם מלאי בהיקף של 20 מיליון שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|