 |
חברת תנובה משיקה סדרת מעדני חלב חדשה, תחת המותג קרלו, בהשקעה של 4.5 מיליון שקלים. הסדרה תכלול מעדנים המשלבים שני טעמים בצורת ספירלה, כאשר בשלב הראשון ישווקו 3 טעמים: שוקולד תות-בננה, שוקולד נוגט, ושוקולד וניל. ההשקה תגובה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, שיכלול טלוויזיה, קולנוע ואינטרנט – בכיכובה של דיקלה קידר מפרוייקט Y לדברי מנהלת השיווק של החברה, חגית אדלר, "השקת מעדני קרלו בשכבות דוגמת "שוניל" ו"שוקומל" לפני כשנתיים, התקבלה בהצלחה על ידי ילדים והם כיום מהמעדנים המובילים במכירות החברה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|