ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תנובה השקיעה 4.5 מיליון שקל במעדני "קרלו ספירלה"
בקמפיין הפרסום למוצר תככב דיקלה קידר מפרוייקט Y
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/7/2004 13:34
חברת תנובה משיקה סדרת מעדני חלב חדשה, תחת המותג קרלו, בהשקעה של 4.5 מיליון שקלים. הסדרה תכלול מעדנים המשלבים שני טעמים בצורת ספירלה, כאשר בשלב הראשון ישווקו 3 טעמים: שוקולד תות-בננה, שוקולד נוגט, ושוקולד וניל.
 
ההשקה תגובה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, שיכלול טלוויזיה, קולנוע ואינטרנט – בכיכובה של דיקלה קידר מפרוייקט Y
 
לדברי מנהלת השיווק של החברה, חגית אדלר, "השקת מעדני קרלו בשכבות דוגמת "שוניל" ו"שוקומל"  לפני כשנתיים, התקבלה בהצלחה על ידי ילדים והם כיום מהמעדנים המובילים במכירות החברה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...