ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עומר ברנע וליהי אלון ממשיכים ב-TNT
השניים יובילו גם את קמפיין החורף של הרשת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה ורותי זוארץ
13/7/2004 14:45
הדוגמנים עומר ברנע וליהי אלון נבחרו להוביל את קמפיין החורף של רשת האופנה TNT – זו השנה השלישית. החוזה בין הצדדים צפוי להיחתם בתחילת השבוע הבא.
 
עבור הקמפיין לאופנת סתיו-חורף 2004, השתכרו השניים כ-40 אלף דולר כל אחד, וההערכה היא כי לא יחול שינוי משמעותי בסכומים שיקבלו על הקמפיין הנוכחי.
 
משרד הפרסום גלר-נסיס/Darcy, יהיה אחראי על הקמפיין שיעלה לקראת החגים.

רשת בגדי האופנה, נמצאת בבעלות חברת הוניגמן, ומחזיקה בכ-30 אחוז משוק אופנת הצעירים.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום השנתי של הרשת אשתקד, הסתכם ב- 5 מיליון דולר (מחיר מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוזים).

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...