 |
הדוגמנים עומר ברנע וליהי אלון נבחרו להוביל את קמפיין החורף של רשת האופנה TNT – זו השנה השלישית. החוזה בין הצדדים צפוי להיחתם בתחילת השבוע הבא. עבור הקמפיין לאופנת סתיו-חורף 2004, השתכרו השניים כ-40 אלף דולר כל אחד, וההערכה היא כי לא יחול שינוי משמעותי בסכומים שיקבלו על הקמפיין הנוכחי. משרד הפרסום גלר-נסיס/Darcy, יהיה אחראי על הקמפיין שיעלה לקראת החגים.
רשת בגדי האופנה, נמצאת בבעלות חברת הוניגמן, ומחזיקה בכ-30 אחוז משוק אופנת הצעירים. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום השנתי של הרשת אשתקד, הסתכם ב- 5 מיליון דולר (מחיר מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוזים).
|
 |
 |
 |
 |
|
|