 |
חברת טמפו,משיקה את הבירה השחורה "מאלט-סטאר" בגרסה משפחתית - בבקבוקי פלסטיק בנפח של ליטר וחצי.
החברה השקיעה כ-2 מיליון שקלים במהלך השיווקי, שנועד להטמיע את הבירה קטגוריית המשקאות הקלים. לדברי המשנה למנכ"ל, רפי בהרב, "ממחקרים שערכה החברה עולה באופן ברור כי האריזה מהווה מרכיב משמעותי לגבי תפיסת המשקה בעיני הצרכנים". בהרב הוסיף כי "מטרת המהלך היא להרחיב את קהל הצרכנים של הבירה השחורה באמצעות פנייה לצרכני המשקאות הקלים". היקף שוק הבירה השחורה מוערך בכ- 40 מיליון שקלים בשנה , כאשר טמפו מחזיקה ב-75 אחוז מהשוק עם המותגים- "מאלט-סטאר", "נשר מאלט", ו"דיאט נשר מאלט".
|
 |
 |
 |
 |
|
|