 |
/images/archive/gallery/140/166.jpg יפעת בקרת פרסום
אילוסטרציה  |
|
דירוג יפעת בקרת פרסום למחצית הראשונה של 2004 |
|
שטראוס-עלית ומקאן אריקסון בראש דירוג המפרסמים ומשרדי הפרסום |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 18/7/2004 15:42 |
|
|
|
|
 |
האיחוד בין הקונצרנים שטראוס ועלית הציב את הקבוצה הממוזגת בראש טבלת המפרסמים במחצית הראשונה של שנת 2004. כך על-פי נתוני חברת יפעת בקרת פרסום. שטראוס-עלית דורגה כאמור במקום הראשון עם היקף פרסום העומד על 11.627 מיליון דולר (במחירים ריאליים). יצוין כי במחצית הראשונה של 2003, דורגה עלית במקום השני ושטראוס מוקמה רביעית. בשלושת המקומות הבאים ניצבות חברות הסלולר, כאשר פלאפון, מדורגת במקום השני עם היקף פרסום בסך 7.727 מיליון דולר, פרטנר-אורנג' תופסת את המקום השלישי עם היקף פרסום של
7.315מיליון דולר וסלקום מדורגת רביעית עם היקף פרסום של 7.068 מיליון דולר. כל החברות רשמו התקדמות בדירוג בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, כאשרפלאפון עברה מהמקום השלישי למקום השני, פרטנר קפצה מהמקום השמיני למקום השלישי וסלקום, שדורגה במקום העשירי, הגיעה כאמור למקום הרביעי. את המקום החמישי בדירוג המפרסמים, תופסת כמו בשנה הקודמת, פרוקטר&גמבל עם היקף פרסום של 7.025 מיליון דולר. יצוין כי תנובה שהובילה את דירוג המפרסמים בחציון המקביל אשתקד, מדורגת כעת במקום השמיני בלבד.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
שטראוס-עלית: "11.627 מיליון דולר"
|
|
 |
 |
 |
 |
|
ההוצאה על פרסום גדלה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
גם בדרוג משרדי הפרסום לא נרשמו הפתעות מרעישות בחמישייה הראשונה. בדומה לשנה שעברה, קבוצת מק'אן אריקסון מובילה את הדרוג עם היקף פרסום בסך של 38.9 מיליון דולר. במקום השני ניצב משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי עם היקף פרסום של 34.737 ואילו שלמור-אבנון-עמיחי במקום השלישי עם היקף פרסום של 30.817 מיליון דולר. במקום הרביעי ניצב אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עם היקף פרסום של 29.479 וסוגר את החמישייה ראובני –פרידן עם היקף פרסום בסך 20.130 מיליון דולר.
עוד מדורגים בעשירייה הראשונה: גיתם במקום השישי, גלר-נסיס במקום השביעי, יהושע/TBWA במקום השמיני, צרפתי-שטרנשוס-זמיר במקום התשיעי וסוגר את העשירייה משרד הפרסום אריאלי.
מנכ"ל "יפעת בקרת פרסום", נתי יעקובי, מסר כי: "אין ספק שההוצאה לפרסום בחציון הראשון של 2004 היתה גדולה יותר מזו של החציון הראשון ב- 2003. לכך הן הקיפאון הפרסומי שהיה במשק בחציון המקביל אשתקד, עקב מלחמת המפרץ 2"
"במקביל", טוען יעקובי, "בחציון זה ניתן לראות את הגידול בפועל במספר האינטשים המוקצים לפרסום בעיתונות והדו"חות הכספיים האופטימיים של זכייני ערוץ בחציון הראשון של 2004".
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | אילן שילוח: "מק'אן אריקסון מובילה את הדרוג" | |
|
|
|
|
|
|
|
|