 |
נביעות משפרת את הגישה. לקוחות נביעות הגולשים באינטרנט יכולים מעתה להסתכל בחשבון האישי שלהם ולהזמין כדי מים מינרליים ומוצרים משלימים באמצעות האינטרנט 24 שעות ביממה. בנוסף, יוכלו לקוחות נביעות לקבל מידע מפורט של מצב חשבונם, להתעדכן בימי החלוקה המתוכננים וללא צורך בשיחה טלפון למוקד השירות. כוונת החברה באמצעות האתר לספק ללקוחות שירות נוח יותר החוסך את הזמן והמאמצים הכרוכים בתקשורת טלפונית. כמו כן, מאפשרת החברה לקבל, באמצעות ההזמנה און-ליין, מוצרים משלימים אשר יגיעו לביתו באותו המשלוח. "מעבר לתחרות המחירים שקיימת בשוק המים, קיימת בשוק דרישה ממשית לשירות משופר ונוח יותר שיאפשר למנויי שירות הברים שירות אישי", אומר סמנכ"ל השיווק, הראל חייקין.
|
 |
 |
 |
 |
|
|