ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
צרפתי-שטרנשוס-זמיר נכנס לעשיריה הראשונה
גם קבוצת דחף רשמה זינוק בדירוג
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/7/2004 17:04
את הקפיצה המשמעותית ביותר בדירוג משרדי הפרסוםלמחצית הראשונה של 2004, ביצע יורו ת"א (צרפתי-שטרנשוס-זמיר), שהגיע למקום התשיעי בדירוג. זאת לאחר שבמחצית הראשונה של 2003, דורג המשרד רק במקום ה-15.
 
מנכ"ל המשרד, זמיר דחב"ש, קושר את הגידול בהיקף הפרסום בקבלת תקציבים של לקוחות חדשים, בהם: אילנות דיסקונט, בנק אוצר החייל ומקפת החדשה, וכן בגידול בהוצאות הפרסום של לקוחות קיימים, כגון: רקיט בנקיזר קוסמופארם ופיג'ו.
 
זינוק משמעותי נוסף נרשם לקבוצת דחף, אשר לא דורגה ברשימת 20 המשרדים המובילים במחצית הראשונה של 2003 וממוקמת כעת במקום ה-13.

מנכ"ל דחף 1, אלי מרון, אמר לאור הנתונים כי "המותגים קוקה-קולה ודיאט קוקה קולה יצאו עם קמפיינים חדשים מתוך הבנה שבפרסום - לא חייבים לנקוט באסטרטגיה עונתית".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...