 |
את הקפיצה המשמעותית ביותר בדירוג משרדי הפרסוםלמחצית הראשונה של 2004, ביצע יורו ת"א (צרפתי-שטרנשוס-זמיר), שהגיע למקום התשיעי בדירוג. זאת לאחר שבמחצית הראשונה של 2003, דורג המשרד רק במקום ה-15. מנכ"ל המשרד, זמיר דחב"ש, קושר את הגידול בהיקף הפרסום בקבלת תקציבים של לקוחות חדשים, בהם: אילנות דיסקונט, בנק אוצר החייל ומקפת החדשה, וכן בגידול בהוצאות הפרסום של לקוחות קיימים, כגון: רקיט בנקיזר קוסמופארם ופיג'ו. זינוק משמעותי נוסף נרשם לקבוצת דחף, אשר לא דורגה ברשימת 20 המשרדים המובילים במחצית הראשונה של 2003 וממוקמת כעת במקום ה-13.
מנכ"ל דחף 1, אלי מרון, אמר לאור הנתונים כי "המותגים קוקה-קולה ודיאט קוקה קולה יצאו עם קמפיינים חדשים מתוך הבנה שבפרסום - לא חייבים לנקוט באסטרטגיה עונתית".
|
 |
 |
 |
 |
|
|