ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
קונדיטוריית לחמי מתגברת פעילות חבילות השי לקראת החגים
בלחמי מעריכים, כי תחום פעילות זה עשוי להניב מכירות בהיקף של 2 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
19/7/2004 9:01
קונדיטוריית לחמי מרחיבה את פעילותה בתחום חבילות השי לוועדי עובדים ולחברות פרטיות - כך מסר יניב זוהר, סמנכ"ל השיווק בקונדיטוריית לחמי, שבבעלות משפחת זוהר וסטף ורטהיימר. לדברי זוהר, לחמי פועלת בתחום זה כ-4 שנים, והרחבת פעילותה כוללת בין השאר הפקתו של קטלוג מהודר ובו פירוט יותר מ-25 חבילות שי המכילות את מיטב מוצרי לחמי בשילוב מותג היצוא היוקרתי Elsa's Story .
 
מחיר חבילות השי: 220-7 שקלים. בפיתוח קו המוצרים והפקת הקטלוג, בראשות לימור הראבן, מנהלת תחום חבילות השי בלחמי, הושקעו כ-100 אלף שקל. בלחמי מעריכים, כי תחום פעילות זה עשוי להניב מכירות בהיקף של 2 מיליון שקל.
 
לדברי זוהר, המכירות החלו בימים אלה ויימשכו עד לסיום תקופת החגים. להערכת זוהר, שוק חבילות השי המקומי מגלגל מדי שנה כ-80 מיליון שקל, והשנה צפוי גידול של 25% בהיקפי המכירות יחסית לאשתקד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...