החברה תשקיע כחצי מיליון שקלים בהחדרת המותג מבית אבסולוט
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 20/7/2004 12:45
חברת הכרם, מייבאת וודקה אבסולוט, החלה בשיווק LEVEL - וודקת סופר פרימיום חדשה מבית אבסולוט.
מדובר בוודקה הנוצרת משילוב של שתי שיטות זיקוק. עיצוב הבקבוק מזכיר את בקבוק האבסולוט אך צר וגבוה ממנו ובמרכזו חקוק תבליט כסוף עם הכיתוב "Spirit of Absolut" .
החברה תשקיע כחצי מיליון שקלים בהחדרת הוודקה לארץ. יצוין כי ישראל היא אחת מחמש המדינות בהם מושק המותג.
מנכ"ל חברת הכרם, אריאל אפשטיין, מסר כי: "שוק הוודקה סופר פרימיום הולך וצובר תאוצה בעולם. קצב צמיחתו בארה"ב עומד על כ- 68 אחוז בשש השנים האחרונות".
מנתוני החברה עולה כי שוק הוודקה הוא השוק הגדול ביותר בישראל בתחום משקאות האלכוהול. היקף קטגורית הוודקה סופר פרימיום הוא כ- 2 מיליון ארגזים של 9 ליטר בשנה, כאשר קצב צמיחת הקטגוריה בארה"ב ב- 6 השנים האחרונות עומד על גידול של 69 אחוז. ההשקה תלווה בקמפיין מודעות בעיתונות, ברוח מודעות הפרסום של אבסלוט.