ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טרה משיקה מעדן ג'ננה בגרסת מיני
המחלבה הגיעה לנתח של 16 אחוז משוק המעדנים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/7/2004 12:58
חברת טרה מרחיבה את מותג המעדנים ג'ננה ומשיקה את "ג'ננה מיני שוקולד". המוצר החדש, ישווק באריזת רביעיות ויפנה לפלח השוק של בני הנוער.
 
סמנכ"ל השיווק, דני פלד, מסר כי "השקת ג'ננה מיני באה לענות על צורך הקיים אצל צרכני מעדנים והוא כמות קטנה יותר".
 
המחלבה השקיעה בשנתיים האחרונות משאבים רבים בפיתוחו של המותג והיום, הודיעה כי הגיעה לנתח שוק שנתי של כ 16 אחוז.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...