ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בלוקבסטר בקמפיין נגד תוכניות הריאליטי ובעד סרטים
היקף הקמפיין כ-400 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/7/2004 14:09
רשת בלוקבסטר יוצאת בקמפיין פרסום חדש, הקורא לצופים לנטוש את תוכניות הראליטי לטובת צפיה בסרט ווידאו/DVD.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין O&M, יכלול טלוויזיה ואינטרנט בהיקף של כ-400 אלף דולר.

מנהלת השיווק של הרשת, אורית גזית, מציינת כי בכל שנה במהלך החופש הגדול נרשמת עליה של       כ- 37 אחוז בכמות ההשכרות.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...