 |
חברת אלקטרה יוצאת בקמפיין פרסום למזגני החברה, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר-כהן/JWT, יכלול טלוויזיה, עיתונות, נקודות מכירה וקידום מכירות, תחת הסיסמה: "מומחי המיזוג ממליצים אלקטרה". מהחברה נמסר כי "מסקר שערכה אלקטרה באמצעות מכון שילוב, בקרב מומחי מיזוג בישראל, התברר כי למעלה מ-70 אחוזים מהם ממליצים על מזגני אלקטרה ול-54 אחוזים מהם יש מזגן מתוצרת החברה בבית".
|
 |
 |
 |
 |
|
|