פרטנר בקמפיין לרגל דירוג orange במדד המותגים של גלובס
הקמפיין לא יאזכר את שם החברה כדי להמחיש את עוצמת המותג המזוהה באמצעות השפה הפרסומית
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 25/7/2004 12:07
חברת פרטנר יוצאת בקמפיין בעקבות דירוגו של orange במקום הראשון מבין החברות הסלולריות, במדד המותגיםשל העיתון גלובס.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יכלול טלוויזיה ומודעות בעיתונות בהן לא מוזכרים שמו של המותג ולוגו החברה.
הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להמחיש את עוצמת המותג orange על ידי כך שגם ללא לוגו או שם, מזהים מיד "מי מדבר" דרך הערכים של המותג, האופי הייחודי של השפה הפרסומית ופס הקול.
המודעה שהופיעה לראשונה בגיליון מדד המותגים של גלובס היתה למעשה "טריפל" עם הכיתוב "זאת עוצמה של מותג" בלבד.