ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פמפרס נצמדת לשלבי הגדילה של התינוקות
סדרה חדשה שהשיקה כוללת 3 סוגי חיתולים שונים, ל-3 שלבים בתהליך התפתחות התינוק: שלב הינקות, שלב הזחילה ושלב ההליכה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
25/7/2004 12:39
חברת פרוקטר אנד גמבל ישראל, תשיק בשבועות הקרובים  סידרת חיתולים חדשה: סדרת "שלבי ההתפתחות של פמפרס", המצטרפת לסדרת החיתולים הקיימת  של פמפרס בישראל - Total Care.

סדרת שלבי ההתפתחות של פמפרס אשר הושקה במהלך שלוש השנים האחרונות באירופה ובארה"ב, כוללת  3 סוגי חיתולים שונים, בעלי טכנולוגיות שונות, הנותנות מענה ל-3 שלבים מרכזיים בתהליך ההתפתחות של התינוק: Pampers New Baby - לשלב הינקות, Pampers Active Fit - לשלב הזחילה, Pampers Easy Up - לשלב ההליכה.

מנהל השיווק של פמפרס בישראל, דניאל שבתאי: "הסדרה החדשה נותנת פתרון ממוקד  ומותאם  טכנולוגית לכל שלב משמעותי  של התפתחות  התינוק, באמצעות חיתול, בעל טכנולוגיה חדשנית  ושונה, כאשר במקביל, כל שלושת החיתולים מספקים את אותה טכנולוגית יובש".

לדברי שבתאי: "מחיר  אריזת חיתולים מתוך סדרת שלבי ההתפתחות החדשה יעמוד על 61.99 שקלים, מחיר המגלם עלייה של 30%
בעלות חיתול לעומת מחיר חיתול מסדרת "TOTAL CARE " הקיימת".

שוק החיתולים החד פעמיים, בישראל, מגלגל כ-500 מליון שקל בשנה, כאשר פמפרס מחזיקה ב-27% נתח שוק כספי, האגיס פרידום-36%, טיטולים פרימיום 20%, האגיס סופרים 7% ואחרים 10% , זאת על פי דו"ח נילסן, בממוצע חצי השנה האחרונה ינואר-יוני 2004.

ההשקה תכלול קמפיין טלוויזיוני, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי  ופעילות מיתוג וקידום מכירות רחבה בחנויות, בהשקעה  כוללת  של  8 מליון שקל.

מהלך זה שעושה החברה מצטרף למהלך נוסף שבצעה החברה בשבוע האחרון המתבסס על שיתוף פעולה עם שרותי בריאות כללית בהשקעה של כ-5 מיליון שקל נוספים. 
 
במסגרת שתוף הפעולה עם שרותי כללית, תפיץ פמפרס את מוצריה בחדרי היולדות ובטיפות החלב, שברשות שרותי בריאות כללית. כמו כן, יחולקו ערכות משותפות להורים צעירים ובהם מסרים, שיסייעו להורים, בהבנת תהליך התפתחות התינוק.
חיתולי האגיס מחזירים אש
המלחמה על החיתולים
המלחמה על החיתולים בין חוגלה לפמפרס החלה לפני כחודש וחצי, אז כבר הגיבו בחוגלה על ההשקה הצפויה של פרפרס. לאחר ההשקה הגיב ארי מלמוד, מנהל חטיבת Personal Care בחוגלה קימברלי. "אין חדש תחת הפמפרס. פמפרס אינם מביאים למעשה כל חידוש - חיתול המותאם לשלבי ההתפתחות הינו קונספט ישן שהשקנו בהאגיס לפני 4 שנים ונינטש לאחר שהתברר כי הוא מבלבל את הצרכנים", אומר מלמוד. 
 
מלמוד ציין גם כי "ברמת המוצרים פמפרס אינה מציגה כל חדשנות: ה'ניו בייבי' כבר קיים על המדף, ה'אקטיב פיט' הוא גרסה מיושנת להאגיס סופרים, וה'איזי אפס' דומים לחיתולי האגיס פול אפס.
"מאז השקת האגיס סופרים לפני כשנה הצליחה חוגלה קימברלי להגדיל את אחיזתה בתחום החיתולים לנתח שוק של כ- 70% עם המותגים האגיס וטיטולים". 

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...